Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Livets väsentligheter Hus och Hem

Notiser

Hus och Hem Bostadsfrågor och hemtrivsel.

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#25) Gammal
sås på slipsen
Kristdemokrat
 
sås på slipsens avatar
 
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
2009-10-12, 13:41

Citat:
Ursprungligen postat av Fortune Visa inlägg
Vadå vinter? Vilken del av jorden befinner du dig på? Här har det då varit så jäkla varmt inatt så jag fick kliva upp och ställa fönstret på vid gavel för att få sova lite. Så ja, jag har bytt idag. Sängkläder alltså.
Klimakteriet har bara en årstid, kära du - helvetisk sommar.


Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 10 minuter.
sås på slipsen är inte uppkopplad
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp