Med anledning av att jag kollade fickor dåligt så fick min nya MP3 en rejäl grovtvätt i 60 grader. Trodde det var kört men av ett under fungerar den efter en torkning med hårtorken. Vad är det värsta du råkat få med av misstag? Kan tänka mig att man blir lite småsur om t.ex ens nya mobil blir glömd i någon ficka. Lite sedlar har det även blivit en gång men dom var rostfria. (vitsigt va?)
