|
Vad har du för TV? -
2008-09-18, 19:35
Själv sitter jag med en ynka 23" och tycker den räckt bra hittils. Är dock sugen att fläska på ordentligen nu när man kan få t.ex en 50" plasma för under 10000kr. Någon som tror att prisraset fortsätter och att det lönar sig att avvakta lite till? Vad har ni själva för TV?
|