Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Livets väsentligheter Mångfotade vänner

Notiser

Mångfotade vänner Djur i största allmänhet.

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#31) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-07-29, 16:24

Diesel väntar på tåget från Gävle till Stockholm (tagen ca 1 månad sen):

CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#32) Gammal
sås på slipsen
Kristdemokrat
 
sås på slipsens avatar
 
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-29, 17:29

Ni är rätt lika...


Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 10 minuter.
sås på slipsen är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#33) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-07-29, 18:23

Citat:
Ursprungligen postat av sås på slipsen Visa inlägg
Ni är rätt lika...
Lika queer?
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#34) Gammal
Miriam
Den vilda paltkokerskan
 
Miriams avatar
 
Inlägg: 1 602
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Långt uppe i Norr.
2008-08-06, 15:00

Förut bodde han hos mig på heltid nu bor han hos mig i bland.
Bamse heter han och är världens bästa hund.




Miriam är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#35) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-06, 15:32

Jagar ni med den söta vovven?

En kusin till mig hade skaffat en gråhundsvalp. En sötnos på 4 månader. Som en lurvboll..



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#36) Gammal
Miriam
Den vilda paltkokerskan
 
Miriams avatar
 
Inlägg: 1 602
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Långt uppe i Norr.
2008-08-06, 15:52

Jo han jagar skogsfågel är det han är tränad på men han följer även med på älgjakt i bland.

När han var liten följde han med till en kompis som har nymfparakiter.
När vi satt och drack kaffe började bamse skälla i vardagrummet när vi gick dit satt nymfparakiterna på gardinstången och bamse hade ståndskall.

Så att jakten sitter i generna på visa hundar behöver man inte tvivla på.

Gråhundsvalpar är så söta dom liknar Björnungar.
Miriam är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#37) Gammal
sås på slipsen
Kristdemokrat
 
sås på slipsens avatar
 
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-06, 22:15

Lilla bullen.



Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 10 minuter.
sås på slipsen är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#38) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-06, 22:24

AAAhhhhwww....Bullen...EN sådan man vill pussa på nosen.



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#39) Gammal
sås på slipsen
Kristdemokrat
 
sås på slipsens avatar
 
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-06, 22:26

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
AAAhhhhwww....Bullen...EN sådan man vill pussa på nosen.
Jag pussar honom så ofta och mycket att jag är förvånad att han har någon päls kvar.


Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 10 minuter.
sås på slipsen är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#40) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-06, 22:34

Här är min superkompis Netta som tyvärr dog för precis en vecka sedan..



Har fått ca 1 gb bilder på henne, så det kommer fler bilder. Världens bästa vovve.



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp