![]() |
|||
| |||
(#61)
|
(#62)
|
|
Kristdemokrat
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
|
2010-01-26, 12:58
Jag kissade i sängen förra veckan, och det gula har nästan helt försvunnit nu.
Skitbra! Jag har trott att man måste tvätta bort sånt där? ![]() |
|
|
|
(#63)
|
(#64)
|
(#65)
|
|
Analfanatiker
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
|
2010-02-02, 10:18
Jobbar du på en myndighet eller? "Applicerats"... Hhh..
Det heter "implementera" eller "produktionssätta", dvs. "nya sängkläder har implementerats ikväll"... ![]() Jag produktionssatt nya sängkläder för en vecka sen... ![]() |
|
|
|
(#66)
|
(#67)
|
|
Anal-ytiker
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
|
2010-02-07, 22:15
Citat:
![]() Nejdå, ni luktar inte alls lök.
|
|
|
|
|
(#68)
|
(#69)
|
(#70)
|