Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Livets väsentligheter Mångfotade vänner

Notiser

Mångfotade vänner Djur i största allmänhet.

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#21) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-15, 21:14

MEN...vad har FLATLUSEN för mening. Eller är den onödig?



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#22) Gammal
Ulvena
Test i bäst asbest
 
Ulvenas avatar
 
Inlägg: 3 850
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Hemma
2008-08-15, 21:20

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
MEN...vad har FLATLUSEN för mening. Eller är den onödig?
Den känner jag inte till, har aldrig haft kontakt med den, har du?


Only the paranoid survive.
Ulvena är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#23) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2008-08-15, 21:22

Kanske var den ursprungligen tänkt att få folk att hålla sig i skinnet och inte jumpa omkring hur som helst?
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#24) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-15, 21:26

Citat:
Ursprungligen postat av Ulvena Visa inlägg
Den känner jag inte till, har aldrig haft kontakt med den, har du?
Har ingen personlig erfarenhet av den, men däremot har en bekant haft det. Då skulle det smörjas in med ngt hemskt luktande medel. Han (naturligtvis en sådan) fick ta ledigt från jobbet för det luktade så hemskt.

Så man kan säga att flatlusen är Guds redskap för att människor inte skall knulla runt för mycket?



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#25) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-15, 22:55

Citat:
Ursprungligen postat av Jan Troell Visa inlägg
Kanske var den ursprungligen tänkt att få folk att hålla sig i skinnet och inte jumpa omkring hur som helst?
Inte hjälpte det mig när jag drabbades. Sicket liv det blev på min dåvarande sambo.
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#26) Gammal
Pomperipossa
Ugnsbakad trollpacka
 
Pomperipossas avatar
 
Inlägg: 307
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-15, 23:06

Tvestjärtar -vad gör de för nytta? De ser superäckliga ut och fullkomligen invaderar under sommartid. "Tvestjärtar finns i hela landet utom i Norrland." enligt internet. Parkalompolo, here I come.

Edit: Obs, jag menar insekten, detta är inget försök till bögskämt.
Pomperipossa är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#27) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-15, 23:19

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
Inte hjälpte det mig när jag drabbades. Sicket liv det blev på min dåvarande sambo.
Men...ursäkta min okunskap.
Hur märker man att man har dem, och går folk omkring med flatlus utan att märka det?



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#28) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-15, 23:26

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
Men...ursäkta min okunskap.
Hur märker man att man har dem, och går folk omkring med flatlus utan att märka det?
Nja att det kliar är ett säkert tecken. Men numera är det väl renrakat som gäller?
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#29) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-15, 23:31

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
Nja att det kliar är ett säkert tecken. Men numera är det väl renrakat som gäller?
Äntligen har jag kommit motivet till det helrakade modet på spåret. Det är för flatlössens skull.....



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#30) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-15, 23:36

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
Äntligen har jag kommit motivet till det helrakade modet på spåret. Det är för flatlössens skull.....
I mitt nästa liv vill jag bli en flatlus. Tänk att bara få en hel mus för sig själv (och sina 10000 kusiner)
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp