![]() |
||||
| ||||
|
|||||||
| Notiser |
| Brott och straff Kriminalfall och dess konsekvenser. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
(#1)
|
(#2)
|
(#3)
|
|
Analfabet
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-07-03, 21:49
Nu när du nämner det. Jag blev en gång klubbad i skallen av en pojkvän när vi spelade kricket. Det gick dåligt för honom, och jag retades lite. Av slaget blev det ett litet jack vid tinningen som blödde och skallen kändes konstig.
Han tyckte jag var lite töntig när jag ville till läkarstationen och sade "det var väl inget". Undrar vad han hade tänkt var något? ![]() Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
(#4)
|
(#5)
|
|
Analfabet
|
2008-07-04, 22:20
Citat:
Ja, var mycket försiktig. Ha alltid bildörren låst och stanna bara på platser som är upplysta och där det vistas folk. Det står säkert någon våldsverkare ute i skogarna som bara väntar på att något skall se ut som en "olycka"... ![]() Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
|
(#6)
|
(#7)
|
|
Analfabet
|
2008-07-09, 16:38
Nu vill jag faktiskt ha en utförlig redogörelse för alla misstänkta "incidenter", personer och annat som Kickan hittills varit med om under resan.
Se så...redovisa allt skumt ...skall vi granska det under lupp. Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
(#8)
|
|
Glad satanist
|
2008-07-10, 21:27
Citat:
![]() Han måste ha tänkt sig att ta pengarna, expediera mig och sedan ta tillbaka veden och sälja den till vintern. I den sommaröppna stolsliften satt det en figur i korgen bakom, som såg misstänkt lik ut en BJÖRN. ![]() Jag valde att sitta kvar i liften när den vände i det komplicerade upphängningssyetmet, och undkom nerför bergssidan 15 meter upp i luften, medan björnen till sin förargelse blev utföst ur korgen av liftskötaren vid toppen. Fick härsken potatissallad på ICA i Funäsdalen. ![]() Ja det var väl allt så långt. |
|
|
|
|
(#9)
|
(#10)
|