Citat:
Ursprungligen postat av mroeff
Aahh...jag dom trodde han blev glad att han överlevde och stolt över att vara fin. 
|
Det har säkert med saken att göra med. Men på sant, vad kliar? Och varför ska dom skita ner sig på en gång? Förstår det där med att dölja annan doft än dynga eller vägdamm men... Och vadan dessa hysteriska rallysprång? Klådan? VAD kliar?
Få upp värmen, vafan om man masserat hundrackarn i flera minuuuuuuuuuter med frottéhanddukar så? Eller ja, massa päls...iofs. Underull och skit med. Jag fattar värmegrejen.