|
2008-08-06, 15:52
Jo han jagar skogsfågel är det han är tränad på men han följer även med på älgjakt i bland.
När han var liten följde han med till en kompis som har nymfparakiter.
När vi satt och drack kaffe började bamse skälla i vardagrummet när vi gick dit satt nymfparakiterna på gardinstången och bamse hade ståndskall.
Så att jakten sitter i generna på visa hundar behöver man inte tvivla på.
Gråhundsvalpar är så söta dom liknar Björnungar.
|