|
2008-07-28, 13:06
Smicker? Nåväl, jag försökte bara utmana dig till travestera mig skickligt om du nu ändå skall ge dig på det. Det var ju inte ett dugg likt.
Kanin kan jag nog laga till, men det är ju sådana där stora feta köttkaniner man i regel äter, inte alls söta dvärgvädurskaniner. Jag åt kanin i veckan, faktiskt. I Padova.
|