Ämne
:
Vill ni ha kanin?
Visa ett inlägg
(#
24
)
CodeMAN
Analfanatiker
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-07-27, 21:30
Alltså, med tanke på forumträffar å sånt. Kan inte vi laga kanin till någon träff? Eller ännu bättre, bjuda Skummis till någon träff så att han kan laga kanin åt oss?
Det är ju bättre att bli uppäten än att bli hemlös?
Spritney Bears
rockar f1!
CodeMAN
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av CodeMAN