|
2008-07-27, 18:18
Jag har redan haft kanin i vuxen ålder, fick en om halsen pga ett ex som förbarmade sig över den eftersom den skulle nackas annars.
Sedan drog hon till italien, men Fredag som han hette blev kvar. Tjejen ifråga blev också kvar. I italien alltså.
Jag hade ingen koll på kaninskötsel så han gick omkring i lägenheten som en liten hund, hade inte ens bur. Det var mysigt när man kom hem, man kunde glutta lite på brevinkastet som hörde man klorna komma sättandes över parketten, försiktigt först men sedan i full karriär. Sedan upp på bakbenen och den raspiga lilla tungan som slickade en på fingertopparna genom brevlådan.
PS: Koolaid, om du skall rippa mig på ms etc eller göra dig lustig så kan du ju åtminstone försöka göra det bra.
|