|
Den bannade vilden
Inlägg: 511
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-07-21, 10:52
Citat:
Ursprungligen postat av Svimfärdig
Hahaha ja han är lethal den där lilla söta.
Cody: Mmm men om man skulle råka lasra katten i ööögat! Vad händer då?
|
Mooooaaaahaaahaaa!!!! 
Ååfyfan, ååfyfan, ååfyfan!!!

|
|
|