|
2008-07-21, 10:01
Vi kör med världens jättebästaste kattsand. Det är samma skit som de slänger ut vid oljesanering men i finare form och med barnpuder i. När jag orkar lyfta arslet ur soffan ska jag gå och kolla vad det heter.
Kattlådan står i hallen under en trappa och det luktar absolut ingenting, nada. Skitdyrt men man tar bara bort kissklumpar och bajskluttar så ekonomiskt är det ändå en succé. Byter aldrig märke!
|