Citat:
Ursprungligen postat av Svimfärdig
Har någon testat att toaletträna sin katt? Verkar ju smidigt som fan. 
|
Hehehe:
Citat:
|
Kattungar under 3 månader ska inte använda Litter Kwitter.
|
Jag undrar varför? *PLOPP*
Jag blev sugen på den nu när jag såg den. Diesel är otroligt smart, han skulle säkert lära sig att använda den bums.
Problemet med toa-lätt är att bitarna är så stora att de syns (och känns, när man trampar på dem) för lätt, och det är ingen fin syn att ha en massa små pappersbitar på golvet runt lägenheten. Sandbitar syns ju inte lika lätt.
Jag provade de där vita kristallerna i början, min syster tyckte att de tog bort lukten rätt bra. De hade dock stora korn, dvs. samma problem som med toa-lätt. Just nu använder jag sand med medelstora korn, kan inte komma vad den heter, men har en röd förpackning.