Ämne
:
Jul igen fy fan
Visa ett inlägg
(#
8
)
CodeMAN
Analfanatiker
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2023-04-15, 11:32
Så länge man inte glömmer bort dem i frysen sen. Jag har 2-3 år gammalt kött i min frys, funderar fortfarande på om jag ska äta dem - vilket kommer nog att ta ytterligare 2-3 år.
Spritney Bears
rockar f1!
CodeMAN
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av CodeMAN