Ämne
:
Jul igen fy fan
Visa ett inlägg
(#
6
)
CodeMAN
Analfanatiker
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2023-04-12, 13:56
Håller med. Det är lika bra att börja handla julklapparna redan nu. Och glöggen.
Spritney Bears
rockar f1!
CodeMAN
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av CodeMAN