Ämne
:
Hata putsa fönster tråden
Visa ett inlägg
(#
35
)
Sven Hedin
Smegmatiker
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2018-12-26, 01:49
Nej jag tvättar inte mina fönster. Jag tror nog faktiskt inte att någon annan heller gör det.
Sven Hedin
Visa allmän profil
Besök Sven Hedins hemsida!
Hitta alla inlägg av Sven Hedin