Ämne
:
Zandén och Gyllenhammar. Vad tycker vi?
Visa ett inlägg
(#
13
)
Sven Hedin
Smegmatiker
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2018-12-23, 19:45
Citat:
Ursprungligen postat av
selma
Det har väl inte undgått er att Jessica Zandén och Cecilia Gyllenhammar skrivit ett debattinlägg om jämställdhet som delar sverige i två läger.
Jo det har jag helt missat.
Sven Hedin
Visa allmän profil
Besök Sven Hedins hemsida!
Hitta alla inlägg av Sven Hedin