Jag äter nästan undantagslöst i sängen när jag bor ensam på hotell. Gärna grillad kyckling eller revbensspjäll. Hittills har jag aldrig tappat nåt, men fan såna pinsamma fläckar det skulle bli om jag gjorde det.
Här har jag förvisso maten på ett litet bord framför mig, men jag sitter i sängen och skulle lätt ha kunnat tappa en bit som vips hade givit illusionen av ett bromsspår.
