Ämne
:
Jul igen fy fan
Visa ett inlägg
(#
3
)
Christer
Anal-ytiker
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
2016-12-07, 23:17
Jag funderar på en old school-lösning: jag ritar teckningar och gör grejor av toapappersrullar till alla intressenter. Det funkade och uppskattades 1978 så det borde funka i dag också.
Nejdå, ni luktar inte alls lök.
Christer
Visa allmän profil
Besök Christers hemsida!
Hitta alla inlägg av Christer