Ämne
:
Jul igen fy fan
Visa ett inlägg
(#
2
)
Kickan
Glad satanist
Inlägg: 2 427
Reg.datum: Jul 2008
2016-11-21, 18:03
Nja just nu är du nog ensam. Barnbarn har inte börjat droppa in än hos mig.
Och barnen ser det guschelov som en ynnest att slippa sina föräldrars påprackade presenter.
sign *snål några år*
Kickan
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Kickan