Visa ett inlägg
  (#1) Gammal
Drapåtrissor
Elev
 
Drapåtrissors avatar
 
Inlägg: 27
Reg.datum: Mar 2016
Vilken boendeform har ni och är ni nöjda? - 2016-03-01, 07:52

Hade chansen för några år sedan att göra det stora klippet men tackade nej till att köpa loss lägenheten. Så här med facit i hand var det ett korkat beslut med den prisutveckling BR-marknaden har haft. Så bor i hyresrätt en av dom få som finns kvar inom tullarna i Sthlm så är ändå nöjd.
Drapåtrissor är inte uppkopplad
Svara med citat