Ämne
:
Äter/dricker ni i sängen?
Visa ett inlägg
(#
1
)
Gullan
Miss Marple
Inlägg: 3 877
Reg.datum: Jul 2008
2015-03-15, 22:23
Citat:
Ursprungligen postat av
Christer
Att äta papper känns roligare...
Fast knäckebröd har ju en fantasktiskt god smak! För att inte tala om hur jäkla gott det är med ost på och doppa i varm choklad! Eller till pyttipanna. Gosh!
Väldigt många frågor är IQ-relaterade.
Gullan
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Gullan