Ämne
:
Äter/dricker ni i sängen?
Visa ett inlägg
(#
18
)
Gullan
Miss Marple
Inlägg: 3 877
Reg.datum: Jul 2008
2015-03-15, 22:15
Citat:
Ursprungligen postat av
Christer
Falu Rågrut är en dålig idé var den än inträffar.
Vilket knäckebröd är en bra idé då?
Väldigt många frågor är IQ-relaterade.
Gullan
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Gullan