Ämne
:
Mest onödiga julklappen
Visa ett inlägg
(#
7
)
Christer
Anal-ytiker
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
2013-12-28, 14:11
Citat:
Ursprungligen postat av
Gullan
Då är en popcornmaskin den optimalt mest onödiga julklappen. :nickar: eller heter det den ultimata, onödiga julklappen?
Nej då, det finns värre julklappar än en popcornmaskin. Ett årskort på gymet till exempel.
Nejdå, ni luktar inte alls lök.
Christer
Visa allmän profil
Besök Christers hemsida!
Hitta alla inlägg av Christer