OK, Iphone här också, å det blir krig snart.
Vi ska kanske skapa två nya delforum (modernisera forumet lite) där man får prata hur mycket som helst kring den feleton man diggar.
Förslag på namn på delforumen: "
HTC suger hästb*lle" och "
Iphone rockar fetaste!".
Vad tycker ni om mina namnförslag?
