Visa ett inlägg
  (#13) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2011-08-09, 00:24

OK, Iphone här också, å det blir krig snart.

Vi ska kanske skapa två nya delforum (modernisera forumet lite) där man får prata hur mycket som helst kring den feleton man diggar.

Förslag på namn på delforumen: "HTC suger hästb*lle" och "Iphone rockar fetaste!".

Vad tycker ni om mina namnförslag?


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat