Visa ett inlägg
  (#6) Gammal
Skumberg
Elev
 
Skumbergs avatar
 
Inlägg: 36
Reg.datum: Jul 2010
Ort: Söder om gränsen.
2011-08-07, 18:28

Citat:
Ursprungligen postat av Ulvena Visa inlägg
Köpte en HTC Sensation, den är hur kul som helst, att jag inte förstår hur man använder den gör inget, DEN ÄR MIN!
Kan svara (nja, just lärt mig ) skicka mail och ringa, jag älskar den ändå.
Köpte föregångaren (Desire) och har svårt att vara utan den, nu kan jag
surfa/maila överallt utom möjligen i badet/duschen (lär finnas badpåsar).

Jag gillar dock inte telefondelen/telefonboken, det är alldeles för lätt att ringa upp eller avsluta av misstag.

Sen är det ju jäkligt kul att spela Angry Bird
Skumberg är inte uppkopplad
Svara med citat