Ämne
:
När kommer de?
Visa ett inlägg
(#
26
)
Gullan
Miss Marple
Inlägg: 3 877
Reg.datum: Jul 2008
2011-08-06, 23:11
Citat:
Ursprungligen postat av
Skumberg
Jo, om du dragit in landningsbana på ostsidan får dom väl söka nya sig till nya trakter.
Aha, du tänkte så. Ja, varför inte skicka över utomjordingarna till Göteborg?
Väldigt många frågor är IQ-relaterade.
Gullan
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Gullan