Ämne
:
När kommer de?
Visa ett inlägg
(#
23
)
Skumberg
Elev
Inlägg: 36
Reg.datum: Jul 2010
Ort: Söder om gränsen.
2011-08-05, 17:23
Citat:
Ursprungligen postat av
Gullan
Vi gjorde en stor garagerensning och då rök landningsbanan.
Är väl lika bra att lägga ytterligare ett lager folie på hatten då, nu lär dom ju dra väster ut.
Skumberg
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Skumberg