|
Anal-ytiker
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
|
2009-12-15, 14:51
Citat:
Ursprungligen postat av Gullan
Näe... inte än. Fast snart är det nog dags att sätta ut landningsbanan igen. Dagge har pimpat den lite så en del lampor lyser med blått ljus, andra med rött. 
|
En bild, kanske? 
Nejdå, ni luktar inte alls lök.
|
|
|