Ämne
:
Tråden för Sven Hedin och Christer
Visa ett inlägg
(#
32
)
Christer
Anal-ytiker
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
2009-10-25, 22:58
De här filmerna var ju fantastiska!
Kolla bilarna! Kolla uniformerna! Jag är jävlar i mig född försent! ALLT var bättre och vackrare förr!
Nejdå, ni luktar inte alls lök.
Christer
Visa allmän profil
Besök Christers hemsida!
Hitta alla inlägg av Christer