Ämne
:
Hur gör man för att spara sitt skrivbord? ["Hur gör man ...?"-tråd /mod]
Visa ett inlägg
(#
6
)
Christer
Anal-ytiker
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
2009-10-01, 21:26
*slumpetibump*
Mitt skrivbord stod lyckligtvis kvar när jag kom hem. Utan att jag sparade det innan jag gick hemifrån.
Nejdå, ni luktar inte alls lök.
Christer
Visa allmän profil
Besök Christers hemsida!
Hitta alla inlägg av Christer