Visa ett inlägg
  (#7) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2009-09-24, 19:30

Hörni, jag har arbetat med flera kvinnliga it-tekniker, databas-designers, osv, så var oerhört duktiga på det de gjorde.

En av mina nördkompisar är gift med en kvinnlig Unix-tekniker, och med tanke på kompisens nördhetsgrad så skulle han knappast klara av en kvinna och it-tekniker som inte kunde ett skit.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat