Ämne
:
Kvinnor och datorer = problem
Visa ett inlägg
(#
2
)
sås på slipsen
Kristdemokrat
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
2009-09-23, 00:36
Kvinnor kör i alla fall bil jävligt illa.
Det blir som en svallvåg där de drar fram, med stackars män som få väja och panikbromsa sig ner i diket, då läpp- ögon och hårprodukter åker upp framför backspegeln.
Fast ibland blir det lite självsanering.
Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 10 minuter.
sås på slipsen
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av sås på slipsen