Visa ett inlägg
  (#10) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2009-08-08, 13:58

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
Låter bra men var kan man ladda ned det? Och hur länge fungerar det?
På TPB finns både RC- och RTM-versioner, och både i 32- och 64-bitar. RC fungerar nog till sommaren 2010, nyckel för RTM blir dock svårt att hitta.

Jag kan kanske få tag i en "Volume License"-nyckel, för då kan man använda den hur många gånger man vill.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat