Citat:
Ursprungligen postat av Torsten
Låter bra men var kan man ladda ned det? Och hur länge fungerar det?
|
På TPB finns både RC- och RTM-versioner, och både i 32- och 64-bitar. RC fungerar nog till sommaren 2010, nyckel för RTM blir dock svårt att hitta.
Jag kan kanske få tag i en "Volume License"-nyckel, för då kan man använda den hur många gånger man vill.
