Visa ett inlägg
  (#9) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2009-08-08, 12:36

Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN Visa inlägg
Ditt moderkort verkar klara av 64-bitars OS, och Windows 7 finns i x64-version.

Jag kör det själv med 4 GB-minne, och är mycket nöjd.
Låter bra men var kan man ladda ned det? Och hur länge fungerar det?
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat