Ämne
:
XP och SATA disk
Visa ett inlägg
(#
9
)
Torsten
med borsten
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2009-08-08, 12:36
Citat:
Ursprungligen postat av
CodeMAN
Ditt moderkort verkar klara av 64-bitars OS, och Windows 7 finns i x64-version.
Jag kör det själv med 4 GB-minne, och är mycket nöjd.
Låter bra men var kan man ladda ned det? Och hur länge fungerar det?
Torsten
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Torsten