Citat:
Ursprungligen postat av Torsten
Det trodde dom också på Webhallen. Ska ändå köpa ett par till och få 4Gb totalt så då kan jag testa med dom nya. Visserligen kan XP 32bit bara hantera ca 3 Gb men kommer nog uppgradera till W7 framöver. 
|
Ditt moderkort verkar klara av 64-bitars OS, och Windows 7 finns i x64-version.
Jag kör det själv med 4 GB-minne, och är mycket nöjd.
