Visa ett inlägg
  (#8) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2009-08-08, 12:04

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
Det trodde dom också på Webhallen. Ska ändå köpa ett par till och få 4Gb totalt så då kan jag testa med dom nya. Visserligen kan XP 32bit bara hantera ca 3 Gb men kommer nog uppgradera till W7 framöver.
Ditt moderkort verkar klara av 64-bitars OS, och Windows 7 finns i x64-version.

Jag kör det själv med 4 GB-minne, och är mycket nöjd.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat