Visa ett inlägg
  (#6) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2009-08-08, 11:45

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
Trots att det får ström så fungerade varken det interna eller externa grafikkortet. Fläkten gick inte heller igång på kortet och den separata strömsladden var även inkopplad. Har tyvärr inga andra minnen att testa med men kan det verkligen vara felet?
Nja, sannolikheten jämfört med en trasigt moderkort är inte så stor.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat