Citat:
Ursprungligen postat av Torsten
Trots att det får ström så fungerade varken det interna eller externa grafikkortet. Fläkten gick inte heller igång på kortet och den separata strömsladden var även inkopplad. Har tyvärr inga andra minnen att testa med men kan det verkligen vara felet? 
|
Nja, sannolikheten jämfört med en trasigt moderkort är inte så stor.