Visa ett inlägg
  (#4) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2009-08-08, 11:03

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
OK tackar för svaret. Tråkigt att det var fel på moderkortet och att behöva vänta 1v innan dom får in ett nytt.
Men är du säker på att det var moderkortet och inte minnesmodulerna?

För minnesmodulerna kan orsaka symptomen som du beskrev, dvs. inget pip från moderkortet trots att något är galet.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat