Citat:
Ursprungligen postat av Torsten
OK tackar för svaret. Tråkigt att det var fel på moderkortet och att behöva vänta 1v innan dom får in ett nytt. 
|
Men är du säker på att det var moderkortet och inte minnesmodulerna?
För minnesmodulerna kan orsaka symptomen som du beskrev, dvs. inget pip från moderkortet trots att något är galet.