Visa ett inlägg
  (#80) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2009-08-08, 09:29

Citat:
Ursprungligen postat av Gullan Visa inlägg
Dagge hittade lite tester av antivirusprogram. Där framgår (tydligen) klart och tydligt att Avira (gratis) definitivt håller måttet i förhållande till kommersiella alternativ.
Det är ingen tvekan om det. Jag bytte dock till Avast, som brukar ligga på andra platsen på de flesta tester, eftersom Aviras popuper om uppgraderingar började irritera mig till slut.

Det finns en del how-tos på internet om hur man "avaktiverar" popuperna, Avira lyckades att kringgå dem varje gång.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat