Ämne
:
Jag har länge funderat på...
Visa ett inlägg
(#
60
)
dr fotpall
Pink Sissy
Inlägg: 139
Reg.datum: Jul 2008
2009-08-01, 01:01
Citat:
Ursprungligen postat av
Sven Hedin
Jag har fortfarande inte fått besked, men när det kommer (eller om det inte kommer...) då jävlar.
har någon berättat för dig att du är en sjuk, sjuk man, Sven?
Ich mich geduckt
dr fotpall
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av dr fotpall