Ämne
:
Jag har länge funderat på...
Visa ett inlägg
(#
59
)
Sven Hedin
Smegmatiker
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2009-07-31, 21:47
Citat:
Ursprungligen postat av
Sven Hedin
Nu är det nära! Jag lär väl få besked i veckan som kommer.
Jag har fortfarande inte fått besked, men när det kommer (eller om det inte kommer...) då jävlar.
Sven Hedin
Visa allmän profil
Besök Sven Hedins hemsida!
Hitta alla inlägg av Sven Hedin