Visa ett inlägg
  (#76) Gammal
Fortune
Söt och mycket naiv
 
Fortunes avatar
 
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2009-07-27, 22:11

Citat:
Ursprungligen postat av Gullan Visa inlägg
Byt inte bort Avira. I synnerhet inte som det funkar alldeles utmärkt. Vi kör med Avira här (iofs bakom fysisk brandvägg) och Dagge är datasäkguru och har valt det så då är det bra.

edit: Jag frågade Dagge om Nod32 och hans omedelbara kommentar var att det inte är gratis och när jag tänker på det så sa ju Fortune att hon aktiverar det varje vecka. Verkar krångligt.
Nej den är inte gratis men den fungerar skitbra.
Fortune är inte uppkopplad
Svara med citat