Citat:
Ursprungligen postat av Gullan
Byt inte bort Avira. I synnerhet inte som det funkar alldeles utmärkt. Vi kör med Avira här (iofs bakom fysisk brandvägg) och Dagge är datasäkguru och har valt det så då är det bra.
edit: Jag frågade Dagge om Nod32 och hans omedelbara kommentar var att det inte är gratis och när jag tänker på det så sa ju Fortune att hon aktiverar det varje vecka. Verkar krångligt.
|
Nej den är inte gratis men den fungerar skitbra.
