Visa ett inlägg
  (#74) Gammal
Gullan
Miss Marple
 
Gullans avatar
 
Inlägg: 3 877
Reg.datum: Jul 2008
2009-07-27, 20:31

Citat:
Ursprungligen postat av Ulvena Visa inlägg
Är Nod32 bättre än Avira?
Jag har nämligen Avira och den fungerar utmärkt, gratis är den också.
Byt inte bort Avira. I synnerhet inte som det funkar alldeles utmärkt. Vi kör med Avira här (iofs bakom fysisk brandvägg) och Dagge är datasäkguru och har valt det så då är det bra.

edit: Jag frågade Dagge om Nod32 och hans omedelbara kommentar var att det inte är gratis och när jag tänker på det så sa ju Fortune att hon aktiverar det varje vecka. Verkar krångligt.


Väldigt många frågor är IQ-relaterade.

Senast redigerad av Gullan den 2009-07-27 klockan 20:42.
Gullan är inte uppkopplad
Svara med citat