Visa ett inlägg
  (#54) Gammal
Hårfällerskan
Dekandent bollbrud

Hårfällerskans avatar

Reg.datum: Aug 2008
2009-07-23, 23:49

Citat:
Ursprungligen postat av Gullan Visa inlägg
Ångrade mig, ska låta bli den här diskussionen särskilt nu när Annika Dahlqvist räknas in bland sakkunskapen.
Haha, mja, jag gillar inte hur hon skriver eller hur galen hon verkar vara, men jag tänkte att folk kanske känner till henne eftersom hon är en av de som syns mest, och då är det lika bra att nämna så det inte blir en massa obskyra professorer bara.

Ska du avfärda allt det jag skrev bara för det? Jag som ansträngde mig så. Jag har inget skrivit här som är hennes. Snälla svara!

Citat:
Ursprungligen postat av Kickan Visa inlägg
Hårfällerskan: jag menar verkligen allvar när jag säger att jag är glad om du hittat ett sätt att äta som stämmer med hur du vill må och se ut. För att hålla det på just den nivån, hur man mår och ser ut, så kan du väl ändå avslutningsvis ta in min kommentar, om dem jag sett äta den här dieten i längden, vad de väger och hur de mår. Och så vore det jätteintressant med en uppföljning om ca ett år.
Kram!
=) Jadå. Jag är även ledsen att jag så hetsigt debatterar och blir så uppslupen i det här. Det är klart man kan hålla det på en lagom nivå, men jag tänker väldigt mycket på de faktiskt riktigt överviktiga och sjuka som skulle kunna hjälpas - "vanliga" människor upplever säkert inget ont av kolhydrater och har ingen störd relation till mat (och behöver därför inte bry sig) men som behandling hjälper det fler och fler och man vill ju uppmärksamma på att det finns andra sätt.

Jag kan återkomma om ett år och se om jag fortfarande mår lika bra och inte blivit superfet och fått hjärtattacker Eller om man lämnat tanken helt och hållet!

Freudianska fallosfixationer och homosexuell perversionssymbolik följer varje man in i döden.

Senast redigerad av Hårfällerskan den 2009-07-24 klockan 00:04.
Hårfällerskan är inte uppkopplad
Svara med citat