Visa ett inlägg
  (#10) Gammal
Hårfällerskan
Dekandent bollbrud

Hårfällerskans avatar

Reg.datum: Aug 2008
2009-07-22, 12:38

Citat:
Ursprungligen postat av Kickan Visa inlägg
En annan grej jag noterat med "bannlys kolhydrater"-frälsta (och jag har många såna arbetskamrater) är att deras viktminskning planar ut och sen går de upp igen, de har vidrig andedräkt och dåligt hår och dålig hy. Men de kämpar på år efter år, och skyller misslyckandet på att det troligen slinker ner nån ond kolhydrat då och då.
Det är inte lätt att äta LCHF när det moderna samhället är byggt på kolhydrater. Fika, müsli, macka, pasta, potatis, tårta, fettfritt... Industrin har gjort ett bra jobb i att få alla att glömma vad riktig, näringsrik mat är. Dessutom ser alldeles för många på LCHF som en vanlig "diet", eller gör det fel, för att de inte förstår den elementära vetenskapen bakom som visar på att det är en hälsosam livsstil.

Jag kan säga att min hy aldrig har varit bättre och håret inte är ett dugg sämre än vanligt, och jag livnär mig på ägg, smör, kött, ost, grädde och grönsaker nuförtiden:
Spoiler:

Freudianska fallosfixationer och homosexuell perversionssymbolik följer varje man in i döden.
Hårfällerskan är inte uppkopplad
Svara med citat