Visa ett inlägg
  (#5) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-07-17, 21:22

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
Nu funderar jag på varför det i nedre marginalen på explorer står Internet / skyddat läge: på.
Gillar du inte att det visas såna meddelanden så kan du alltid tejpa en bit papper på den delen av skärmen.

/En som kan.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat