Citat:
Ursprungligen postat av mroeff
Nu funderar jag på varför det i nedre marginalen på explorer står Internet / skyddat läge: på.
|
Gillar du inte att det visas såna meddelanden så kan du alltid tejpa en bit papper på den delen av skärmen.
/En som kan.