Citat:
Ursprungligen postat av Fortune
En Vauxhall Viva hade vi när jag var barn. Häftig bil. Fast Kapitänen vi hade gjorde större intryck på mig. Den drömmer jag om fortfarande.
Var på träff förra helgen och såg denna skapelse:
|
Tjusig!
Men nuförtiden är en såpass lycklig bandom väldigt få förunnad. Själv fick jag under mina första levnadsår hålla tillgodo med en Renault 16.