Citat:
Ursprungligen postat av mroeff
Har just införskaffat en PC...och följdaktigen finns det en massa mysko grejer som "ploppar" upp.
Nu funderar jag på varför det i nedre marginalen på explorer står Internet / skyddat läge: på.
Vad är det för skydd? Kan jag få bajs i maskinen ändå?
|
Kör du Internet Exploder så har du redan bajs i maskinen. Gör om, gör rätt.