Visa ett inlägg
  (#2) Gammal
Gullan
Miss Marple
 
Gullans avatar
 
Inlägg: 3 877
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-17, 20:55

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
Har just införskaffat en PC...och följdaktigen finns det en massa mysko grejer som "ploppar" upp.

Nu funderar jag på varför det i nedre marginalen på explorer står Internet / skyddat läge: på.

Vad är det för skydd? Kan jag få bajs i maskinen ändå?
Kör du Internet Exploder så har du redan bajs i maskinen. Gör om, gör rätt.
Gullan är inte uppkopplad
Svara med citat